Kundtjänst - Make & Create
Kategorier
Nyhetsbrev

Kundtjänst


Dina varor skickas till dig i en samlad leverans, även om de har olika leveranstid. Information om leveranstid står angiven vid varje artikel på respektive artikelsida. Antal dagar som anges är vardagar, d v s helgfria dagar. 


Frågor rörande order ställer du enklast via e-post (kundtjanst@makeandcreate.se) som besvaras så snart som möjligt och senast inom 24 timmar (vardagar). Här nedan hittar du svar på några vanliga frågor:


Så här enkelt handlar du
- Betalningar utanför Sverige
- Säker betalning
- Köp- och Leveransvillkor
- Leveranstid
- Reklamationer
- Returer
- Kontaktinformation
- Vanliga frågor & svar





Så här enkelt handlar du: 


KUNDKORG

När du har hittat de produkter du vill köpa – välj variant och antal. Klicka sedan på ”Köp” så läggs varorna i din kundkorg. Du kan alltid ta bort produkter från kundkorgen genom att klicka på soptunnan. Dina varor skickas till dig i en samlad leverans, även om de har olika leveranstid. 
GÅ TILL KASSAN
När du har handlat klart och vill slutföra din beställning klickar du på knappen "Gå till kassan". 

AKTIVERA ERBJUDANDEKOD

Har du fått en erbjudandekod du vill använda? Då fyller du i koden i fältet ”ange erbjudandekod” när du kommer till kassan. 


REGISTRERA DIG, NY KUND
Fyll i namn, adress och kontaktuppgifter och välj om du vill ha sms avisering och nyhetsbrev. Välj sedan önskat betalsätt. Du kan välja att betala med kort och inom kort även med direktbetalning. 

Godkänn sedan köpvilkoren och avsluta med att klicka på ”Slutför köpet”. Följ sedan instruktionerna för det betalsätt du har valt.


Tack, vi har nu tagit emot din beställning och skickar inom kort en orderbekräftelse till din e-postadress. Dina varor levereras sedan av Posten till ditt närmaste postombud.

LOGGA IN, REDAN KUND
Du loggar in genom att klicka på ”Mina sidor” som du finner i menyraden högst upp på sidan med hjälp av din e-postadress och ditt lösenord. 

På ”Mina sidor” kan du även se status på redan lagda ordrar, registrera/avregistrera dig för nyhetsbrev och ändra dina adressuppgifter.

BETALSÄTT 
Hos oss är det tryggt och säkert att betala med kort!

Vi accepterar VISA och Mastercard. Vi reserverar ditt köpbelopp vid beställningstillfället, men pengarna dras från ditt kort först när varorna skickas från vårt lager. Vi samarbetar med DIBS Payment Services AB som kontrollerar att kortet är giltigt och att summan kan dras från kortet. 

Vi krypterar alltid betalkortnumret, och om du returnerar varor betalar vi tillbaka pengarna till ditt kort, för att öka säkerheten. Vill du veta mer om säkerheten kring kortbetalning och kryptering kan du läsa mer under "Säker betalning”.

För att få handla med kort hos oss måste du ha fyllt 18 år och ha ett giltigt kort som accepteras av vårt system.

FAKTURA

Om du bor i Sverige, Norge, Danmark, Finland eller Åland, har du möjlighet att betala ditt köp mot faktura, vid val av faktura som betalsätt är våra betalningsvillkor 14 dagar, 19 kr i faktureringsavgift. OBS! Om du bor i Norge, Danmark eller Åland måste du tänka på att fakturan skall betalas i Svenska kronor (SEK). Vi förbehåller oss rätten att göra en kredit- /personkontroll inför ett fakturaköp hos oss.


BETALNINGAR UTANFÖR SVERIGE
Vid betalning av faktura utanför Sverige, behöver man ofta även ange IBAN och BIC/SWIFT utöver bankgironummret. Vårt IBAN nr. är SE4660000000000628109148 och för BIC/SWIFT anges HANDSESS.

DIREKTBETALNING
Vi erbjuder våra kunder direktbetalning via Handelsbanken och Nordea. 
Via Internettjänsten kan du enkelt betala dina köp på Internet med Direktbetalning. Ingen känslig information behöver uppges i Kassan eftersom betalningen genomförs i internetbanken.

Handelsbanken:
Så här använder du Direktbetalning hos Handelsbanken.
- Välj Direktbetalning som betalningssätt när du är i kassan och ska betala. Då länkas du till Handelsbankens Internettjänst. 
- Logga in som vanligt. 
Välj vilket konto du vill att pengarna ska dras ifrån och godkänn överföringen.
- Du kommer sedan automatiskt tillbaka till kassan och köpet slutförs när direktbetalningen har genomförts. Tjänsten fungerar bara hos de internetbutiker som Handelsbanken har avtal med. 



Säker betalning


PERSONUPPGIFTER & SEKRETESS 

Som kund hos oss godkänner du att vi lagrar dina personuppgifter och dina beställningar. Det gör vi för att kunna leverera dina varor och kunna ge dig viktig information om din leverans, men också för att försvåra bedrägeri och för att kunna informera våra kunder om nyheter, erbjudanden, rabatter och produkter du kanske är intresserad av. Vi använder också personuppgifterna för att hela tiden förbättra vår butik och öka kundnyttan för dig.

Vi ansvarar för att hantera och behandla dina personuppgifter på säkrast möjliga sätt. Dina personuppgifter kan lämnas ut till och behandlas av Evendo e-Handelssystem AB, som är vårt moderbolag och till våra samarbetspartners för marknadsföring.

Om du inte vill att dina uppgifter ska användas för direktmarknadsföring har du rätt att när som helst ta tillbaka ditt godkännande för vår behandling av dina personuppgifter. Det gör du genom att mejla oss på kundtjanst@makeandcreate.se, eller skriva till: Make & Create Scandinavia AB, Kanalvägen 10 A, 194 61, Upplands Väsby.

Om du har valt att ta tillbaka till godkännande för behandling av personuppgifter för marknadsföring, kommer dina personuppgifter bara att användas av Make & Create – de lämnas inte ut till någon annan part. Vi behandlar dina personuppgifter enligt personuppgiftslagen och andra relevanta lagar. Vill du ändra eller rätta till uppgifter kan du mejla till kundtjanst@makeandcreate.se, eller skriva till Make & Create Scandinavia AB, Kanalvägen 10 A, 194 61, Upplands Väsby.

KRYPTERING
Vi använder oss av 3D Secure, en global säkerhetsstandard som är framtagen av Visa (Verified by Visa) och Mastercard (Mastercard Securecode). Denna säkerhetslösning ger en säker identifiering av kunden vid kortbetalningar på Internet. 

När du handlar med betalkort skyddar vi dina uppgifter med hjälp av SSL-kryptering. SSL står för Secure Sockets Layer och är en funktion som krypterar all information som skickas mellan köparen och säljaren. Det betyder att informationen går genom en säker förbindelse och att dina kortuppgifter inte kan läsas av någon utomstående.

Vår betalningsförmedlare DIBS Payment Services AB (www.dibs.se) behandlar din betalkortsinformation enligt den internationella säkerhetsstandarden PCI DSS.

DIBS eget system Defender är ytterligare en säkerhetslösning som minskar risken för bedrägerier. Genom ett nätverk av samverkande variabler skannas betalningar innan ett köp blir godkänt. 



Köp- & Leveransvillkor


ETT KLIMATSMART LEVERANSSÄTT

För paket upp till 500 g skickar vi med Post Nords tjänst Varubrev Klimatekonomisk – en tjänst för alla som vill göra ett aktivt val och välja den mest miljöanpassade distributionen av paket. Paket som skickas med Varubrev Klimatekonomisk flygs aldrig och Posten klimatkompenserar för frakterna. Dessutom är tjänsten extra miljösmart eftersom paketet levereras direkt till din brevlåda. Paket med vikt över 500g skickas spårbart och försäkrat med PostNords MyPack . Om paket som skickas med Varubrev Klimatekonomisk är för stort för att rymmas i brevlådan får du ett aviseringsmeddelande via SMS, e-post eller brev från ditt närmaste utlämningsställe där du kan hämta ditt paket. MyPack hämtas alltid ut på utlämningsställe. 


Leveranser utanför Sverige, Norden

Om du bor i Danmark, Finland, Åland eller i Norge används PostNords tjänst Varubrev Utrikes som normalfrakt. Väger ditt paket mer än 1 kg eller är skrymmande, skickas paketet med PostNords tjänst MyPack till Danmark och Finland, Åland. Paket till Norge som väger mer än 2 kg eller är skrymmande skickas med PostNords tjänst PostPaket Utrikes. MyPack och PostPaket Utrikes är en nordisk tjänst där det är lika enkelt att skicka paket inom Sverige som till Danmark, Norge, Finland och Åland. 

Paketen skickas inom inom 2–5 vardagar och leveransen tar 2-5 dagar bereonde på till vilket land den ska. Oavsett var du bor i Norden får du ett aviseringsmeddelande via SMS, eller brev från ditt närmaste utlämningsställe, där du kan hämta ditt paket. De har generösa öppettider så du kan hämta ditt paket när det passar dig bäst. 


Alla frakter påverkar miljön, men vi har försökt välja tjänster som påverkar miljön så lite som möjligt, därför har vi valt PostNords tjänst Varubrev Klimatekonomisk som normalfrakt, och PostNords tjänst MyPack inom Sverige, eftersom PostNords tjänster är miljöcertifierade enligt ISO 14001 och ISO 9001.


KÖPVILLKOR

Vi tar inte emot beställningar med ett ordervärde på mindre än 190 kronor, efter att eventuella rabattkoder är avdragna.



LEVERANSVILLKOR

Dina varor skickas till dig i en samlad leverans, även om de har olika leveranstid. Information om leveranstid står angiven vid varje artikel på respektive artikelsida. Antal dagar som anges är vardagar, d v s helgfria dagar. En fraktkostnad på lägst 49 kronor inkl. moms tillkommer på alla beställningar. Fri frakt (inom Sverige) vid beställning av varor för minst 600 kr. Beställer du från ett land utanför Sverige, sker leverans inom EU med PostNords tjänst Varubrev Utrikes alternativt med PostPaket Utrikes, med vissa begränsningar. Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig! 

E-post: kundtjanst@makeandcreate.se, eller ring oss på 08-22 29 00 vardagar mellan kl 09-15, eller skriv till Make & Create Scandinavia AB, Kanalvägen 10 A, 194 61, Upplands Väsby 



PRISER

Alla priser som presenteras på Make & Create är i svenska kronor (SEK) och inkluderar moms (25 procent moms för varor som levereras inom EU). Priser kan ändras av saker som vi inte råder över, till exempel valutaförändringar eller förändringar i skatter och avgifter som myndigheter beslutar över. Vi reserverar oss även för eventuella tryck- eller skrivfel.



FRAKT

En fraktkostnad på lägst 49 kronor inkl. moms tillkommer på alla order vid normalfrakt. Fri frakt (inom Sverige) vid beställning av varor för minst 600 kr. Normalfrakt innebär att din beställning skickas med PostNords tjänst Varubrev Klimatekonomisk upp till 1kg, som normalt sätt levereras dagen efter inlämningsdag till PostNord (leveranser till Norrland och Gotland kan ta en dag extra). PostNords regler för varubrev innebär att de får ha maxstorleken 90 cm inräknat längd + bredd + tjocklek och maxvikt 2 kg. På varubrev Klimatekonomisk som är skrymmande eller väger mer än 1 kg och max 2 kg tillkommer 20 kr. Paket över 2 kg levereras med PostNords tjänst MyPack. I takt med att vikten ökar så ökar även fraktkostnaden men du ser alltid fraktkostnaden i kassan innan du godkänner köpet. 


Frakt utanför Sverige (inom EU)
Vi skickar samtliga försändelser med PostNords tjänst Varubrev Utrikes upp till 2 kg, försändelser över 2 kg skickas med PostNords tjänst PostPaket Utrikes, frakt tillkommer på alla varor som skickas till länder inom EU.

Leveransvillkor som gäller för leveranser utanför Sverige är ICC:s Incoterms 2010, FCA (Fritt lastat) vilket betyder att Make & Create Scandinavia AB har ett begränsat ansvar för leveranser utanför Sverige. Make & Create bär ansvaret för leveransen till den är överlämnad till fraktbolaget, därefter övergår ansvaret till fraktbolaget och kund.


Frakt (utom EU, export)*
Vi skickar samtliga försändelser med PostNords tjänst Varubrev Utrikes upp till 2 kg, försändelser över 2 kg skickas med PostNords tjänst PostPaket Utrikes, frakt tillkommer på alla varor som skickas till länder utanför EU.

Leveransvillkor som gäller för leveranser utanför Sverige är ICC:s Incoterms 2010, FCA (Fritt lastat) vilket betyder att Make & Create Scandinavia AB har ett begränsat ansvar för leveranser utanför Sverige. Make & Create bär ansvaret för leveransen till den är överlämnad till fraktbolaget, därefter övergår ansvaret till fraktbolaget och kund.

Moms utgår inte vid beställningar där leverans sker till land som inte är medlemsstat i EU. Tullkostnader/avgifter kan tillkomma beroende på lagstiftningen i det land till vilket beställningen levereras. Eventuella avgifter för moms och tull m m betalas av beställaren. Make & Create Scandinavia AB har inte någon möjlighet att informera beställaren om dessa avgifter och kunden ansvarar själv för administrationen kring införsel av varorna och betalning av moms och tull och övriga avgifter som kan tillkomma. 


Shippment (outside EU, export)* We send all shipments via Swedish Post service, First Class Mail (Varubrev Utrikes) max 2 kg. Parcels that weigh more then 2 kg are shipped via Swedish Post service, ParcelPost International. The shipping cost will be charged when ordering depending on your home country address.

Terms that apply for deliveries outside Sweden is the ICC's Incoterms 2010, FCA (Free Carrier) which means that Make & Create Scandinavia AB is a limited liability for deliveries outside of Sweden. Make & Create is responsible for the delivery to it is handed over to the shipping company, the responsibility are thereafter transfered to the shipping company and customer.

VAT is not included on orders where delivery is made to countries which are not EU Member State. Customs charges may apply depending on the laws of the country to which the order is delivered. Any fees for tax and duty are paid by the customer. Make & Create Scandinavia AB is not in the position to inform the customer of these charges and the customer is solely responsible for the administration involved in import of goods and payment of VAT and customs duties.


LEVERANSTID

Vi skickar dina varor inom 1-2 vardagar respektive 2-5 vardagar. Respektive produkts leveranstid står angiven vid varje artikel och varierar beroende på vilket lager varorna finns, på vårt eget lager eller på våra respektive leverantörers lager. Varorna skickas i en samlad leverans, även om varorna har olika leveranstid. Med normalfrakt levereras ditt paket dagen efter att det lämnat vårt lager. På Gotland och norr om Sundsvall tar leveransen ytterligare en dag. samt leveranser inom EU tar det ytterligare 3-5 vardagar. Under högsäsong, exempelvis före jul, kan det ta någon dag extra av naturliga skäl. Du kan själv logga in på Mina sidor och se status på din leverans och kollinr när leveransen har gått från vårt lager. 


ÅNGERRÄTT

Som kund har du alltid rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från att du tagit emot varan/varorna, utan någon särskild orsak och utan att varan är felaktig på något sätt. Information om ångerrätten finns även på följesedeln som följer med din beställning. Är en vara felaktig eller skadad ska du istället reklamera den, läs mer under rubriken REKLAMATION

Ångerrätten gäller inte använda varor – du kan bara returnera oanvända varor. Du har dock rätt att öppna förpackningen för att kontrollera att varan fungerar, men både varan och dess förpackning ska vara i väsentligt oförändrat skick när du skickar den i retur till oss.  

Ångrar du ditt köp och vill returnera en vara, kontakta alltid vår kundservice via e-post kundtjanst@makeandcreate.se eller ring 08-22 29 00 för instruktioner. När vi har fått dina varor i retur återbetalar vi pengarna till dig inom 30 dagar.

OBS! När du hänvisar till ångerrätten betalar du själv returfrakten och bestämmer själv fraktsätt. Sedan 1 Juni 2014 gäller EU:s nya kunsumentdirektiv (2011/83/EU) som ger enhetliga regler för hela EU . Tänk då på att du själv står för transportrisken.



REKLAMATION

Är varan felaktig eller skadad?

Om en vara är felaktig (om vi har skickat fel vara) eller skadad, ska du enligt lagen reklamera köpet ”inom skälig tid” efter att du har upptäckt felet eller skadan, för att få ny vara eller pengarna tillbaka. Gör du reklamationen inom två månader räknas det alltid som skälig tid. Reklamation är alltså inte samma sak som att ångra sitt köp. Vill du däremot endast byta en vara (exempelvis till en annan färg eller storlek) gäller samma returregler som vid ångrat köp. Läs mer här.

Vill du reklamera en vara, kontakta vår kundtjänst på tel 08-22 29 00 eller via e-post till kundtjanst@makeandcreate.se.

När du reklamerar en vara väljer du om du vill att vi omgående ska skicka en ny vara eller få tillbaka pengarna för varan. Återbetalning gör vi inom 30 dagar efter att vi fått din reklamation.

OBS! Skicka INTE en reklamerad vara i retur innan du har talat med oss. Om en vara behöver returneras till oss står vi för fraktkostnaden. Läs mer om hur du returnerar under rubriken RETUR.

Om du inte är nöjd med hur vi hanterat din reklamation, vänd dig gärna till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN). Vi följer alltid ARN:s beslut.

Är paketet skadat?
Ser du redan när du hämtar ut din beställning att paketet är skadat, är det viktigt att du anmäler det direkt på plats hos ditt utlämningsställe när du hämtar paketet. En sådan anmälan ger bekräftelse på att paketet inte har skadats efter att du hämtat det.


RETUR

Så returnerar du varor vid reklamation:


Innan du skickar tillbaka en vara som du vill reklamera som trasig eller felaktig, ska du kontakta vår kundservice. Vi skickar dig en returfraktsedel som du ska använda eftersom vi betalar för returfrakten.

Så returnerar du varor om du ångrat ditt köp och utnyttjar ångerrätten:

Om du ångrar ditt köp, kontakta alltid vår kundservice innan du skickar varan i retur. Du kan bara returnera oanvända varor, och både varan och förpackningen ska vara i väsentligt oförändrat skick när du skickar tillbaka den.  

OBS! Du betalar själv returfrakten och bestämmer fraktsätt, så tänk på att du själv står för transportrisken – spara alltid inlämningskvitto och kopia på följesedeln/returfraktsedeln tills du får bekräftelse på att vi fått din returnerade vara.Tänk på att packa varan väl så att den inte blir skadad under leveransen. 

Så returnerar du en vara som du vill byta:
För byten gäller samma sak som vid ångrat köp. Byte är alltså inte samma sak som reklamation. 
Läs mer i föregående stycke.

Du skickar returer till:
Märkning ”Retur” samt en lapp i där det tydligt famgår order/faktura eller kundnummer

Make & Create Scandinavia AB

Kanalvägen 10A

194 61 Upplands Väsby

OUTLÖST FÖRSÄNDELSE
Om leverans inte har hämtats ut inom normalt 14 dagar, så returneras försändelsen till oss. 
En avgift om 200 kr kommer att debiteras för att täcka kostnad för administration och returfrakt. 

FORCE MAJEURE

Make & Create Scandinavia AB kan inte garantera att kunna fullfölja sina åtaganden enligt företagets köpvillkor och leveransvillkor om företagets förpliktelser i dessa avseenden förhindras, försvåras eller försenas av så kallad force majeure, det vill säga omständigheter som befriar företaget från fullgörande av sina åtaganden. Som force majeure räknas bland annat åtgärder eller underlåtenhet från myndigheter, nya eller ändrade lagar, konflikt på arbetsmarknaden, blockad, brand, översvämning, sabotage eller olyckshändelser av större omfattning. I force majeure ingår också myndighetsbeslut som påverkar marknad och produkter negativt, exempelvis beslut om varningstexter, försäljningsförbud med mera eller en onormal och oförutsägbar nedgång i marknaden.


Kontaktinformation

Make & Create Scandinavia AB
Kanalvägen 10 A
SE 194 61, Upplands Väsby
Org.nr: 556890-0988
Telefon: 08-22 29 00
E-post: kundtjanst@makeandcreate.se


Vanliga frågor & svar


Jag hittar inte den vara jag söker, men jag vet att den finns i ert sortiment?
- Du kan använda sökfunktionen. Skriv in ett eller flera sökord i sökfältet och klicka på Sök-knappen.

Kan jag få tips och inspiration till olika pyssel?

- Ja, klicka på ”Idébanken” i huvudmenyn eller bland snabblänkarna och botanisera bland våra pyssel. 
Alla pyssel i Idébanken har länkar till relaterade produkter längst ner på sidan.  

Går det att betala med faktura som privatperson?  
- Ja, du kan välja att betala med antingen faktura eller kort (betal- eller kreditkort) och även med direktbetalning via din bank. Läs mera under BETALSÄTT.

Hur gör jag för att handla på Make & Create?

Hur gör jag för att skicka tillbaka varor?
- Kontakta kundtjänst så ger vi dig instruktioner om hur du returnerar varor. Du når vår kundtjänst enklast via e-post kundtjanst@makeandcreate.se eller på tel 08-22 29 00, vardagar kl. 9.00–15.00.

Stämmer bilder och färger överens med verkligheten?
- Vi granskar våra bilder noga och strävar efter att ta produktbilder som så bra som möjligt visar precis hur produkter och färger ser ut. Men flera faktorer påverkar hur bilden återges på datorskärmen – bland annat kan din bildskärm och inställningarna på den påverka hur färgerna ser ut på din dator.

När kommer min leverans? 

Olika varor har olika leveranstid och detta är angivet på varje artikelsida. Vissa artiklar skickas inom 1-2 arbetsdagar medan andra inom 2-5 arbetsdagar, beroende på om varorna finns på vårt lager eller på våra olika leverantörers lager. Beställer du varor med olika leveranstid skickar vi din beställning när vi har allt på lager. Undrar du över om din order gått iväg så logga gärna in på Mina sidor och följ din order där. Där kan du även se kollinr när leveransen gått från vårt lager och på posten.se kan du med hjälp av detta kollinr söka paketet. Hör av dig till oss om du fått vänta mer än utlovat på ditt paket eftersom vi då kan hjälpa dig med felsökning hos Posten. 


Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket från mitt postombud?

När PostNord har ditt paket klart för avhämtning så skickas ett SMS till dig om var och när du kan hämta ditt paket. Om du glömt att ange ditt mobilnummer vid kundregistreringen så skickar PostNord ut en brevavisering till dig om var paketet kan hämtas. Posten håller normalt en försändelse i 14 dagar innan de returnerar försändelsen tillbaka till oss. När vi mottagit försändelsen i retur  kommer fakturerat belopp att regleras eller återbetalas, beroende på vilket betalningssätt som använts. Du kommer även få ett mail som bekräftar att vi mottagit returen. Obs! Om en order/leverans skickats i retur från postombud till oss kommer kostnad för frakt och eventuell fakturaavgift att faktureras, för att täcka våra kostnader för returfrakt och hantering. 



Vi svarar gärna på dina frågor!

Mejla till kundtjanst@makeandcreate.se


{{ row.rowsum_to_pay + row.discount | viskanCurrency: NGDATA.shopcart.head.currencyCode }}
{{ row.qty }} st {{ row.artname | limitTo : 15 }} {{ row.artname.length > 15 ? '...' : '' }}
Frakt:
{{ NGDATA.shopcart.head.wdel_carriage | viskanCurrency: NGDATA.shopcart.head.currencyCode }}
Faktureringsavgift:
{{ NGDATA.shopcart.head.wpay_carriage | viskanCurrency: NGDATA.shopcart.head.currencyCode }}
Rabatt:
-{{ NGDATA.shopcart.head.total_discount | viskanCurrency: NGDATA.shopcart.head.currencyCode }}
{{ NGDATA.shopcart.head.tot_qty }} produkter
{{ NGDATA.shopcart.head.tot_qty }} produkter
{{ NGDATA.shopcart.head.tot_to_pay | viskanCurrency: NGDATA.shopcart.head.currencyCode }}
Kundkorg
Kassa
Varukorg
Produkt Variant Antal Pris
{{ row.artname }} {{ row.attr1_code }} {{ row.rowsum_to_pay + row.discount | viskanCurrency: NGDATA.shopcart.head.currencyCode }}
Frakt: {{ NGDATA.shopcart.head.wdel_carriage | viskanCurrency: NGDATA.shopcart.head.currencyCode }}
Faktureringsavgift: {{ NGDATA.shopcart.head.wpay_carriage | viskanCurrency: NGDATA.shopcart.head.currencyCode }}
Summa: {{ NGDATA.shopcart.head.tot_to_pay | viskanCurrency: NGDATA.shopcart.head.currencyCode }}
Gå till kassan

Byt Bakgrund